حفظ زی طلبگی
 
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.ممنون از عزیزانی که به بنده لطف میکنن وبه وبلگم سر میزننن. نظر،انتقادوپیشنهاد یادتون نره چون هم باعث دلگرمیه هم باعث ارتقای سطح مطالب میشه،ولی ازنظر دادن همینجوری[مدح وستایش]خوشم نمیاد. بعضی وقتا خدایی هنوز چیز جالبی توی وبلاگا زده نشده ولی مدح میکنن و... اینجا سعی میکنم نکاتی از زندگی بزرگان و نکاتی که به نظر خوب ومفید میاد یادداشت کنم،تا شاید خودم بیشتر حواسم رو جمع کنم وتلنگری باشن برای خودم ودیگران هم استفاده کنن.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 9763
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1


زی طلبگی




زىّ طلبگى را حفظ كن


یك روز قبل از اينكه به دست مبارك امام معمم بشوم ، در خدمت ايشان بودم . به من فرمودند: ((زى

طلبگى  را حفظ كن )) و بعد ادامه دادند كه اين زى طلبگى به سه چيز است :((درس جماعت (درس

عمومى )، نماز جماعت ، تفريح )).

 

برداشتهايى از سيره امام خمينى ، ج 1، ص 28.

منبع:مرکزاطلاع رسانی الغدیر



نظرات شما عزیزان:

یار طلبگی
ساعت0:58---22 ارديبهشت 1392
سلام لطفا یه من هم سر بزنید نظراتتون راهنمایی کننده خواهد بود

هزاردستان
ساعت19:49---11 تير 1391
سلام.خوش به حالتون که محصل علوم عاشقی هستید.واقعا علم عشقه.ما که لایق نبودیم.گفتی از مدح و ستایش خوشت نمیاد.منم مدح نمی کنم.اون فقط مخصوص اهل بیته.ولی بی انصافی هم نمیشه کرد.خدایی وب پرمحتواییه.ولی یه کم جاذبه هاش کمه.خیلی خشک به نظر میرسه.

در کل استفاده کردم.خوشحال میشم نظرتون رو راجع به وبم بدونم و پذیرای انتقاداتتون هستم.

یا زهرا

www.ekhbat.blogfa.com
پاسخ:علیکم السلام خداکنه لایقش باشم وبتونم حق این علوم رو اداکنم. ممنون از حضورتون


ارامگاه د ل
ساعت12:26---7 خرداد 1391
سلام ممنون از حضور زیباتون
این پست رو تا حالا نشنیده بودم...
زیبا بود
جواب سوالتون هم در ضمن اری است
موفق باشید


طلبه پاسخگو
ساعت10:04---1 خرداد 1391
سلام و عرض ادب
ممنون از مطلب خوب و مفیدتون استفاده کردم.
بنده هم با سوال جدید در مورد اینکه آیا موسیقی غذای روح است؟
به روزم منتظر حضور گرم و نظرتون هستم.
در ضمن اگر تمایل داشتید این کد لوگوی ماست، اون رو در قسمت تنظیمات وبلاگ در کد جاوا قرار بدید جهت نشرمعارف دینی.

طلـبـه پاســخــگو


فی امان الله.


محسن
ساعت2:39---17 ارديبهشت 1391
سلام
من یه بلاگی دارم که در اون سرگذشتم رو روایت می کنم
سری بزنید
شاید برایتان جالب باشد
حرفهایی هایی دارم که گفته نشده
سرگذشتیم
www.sargozashtim.blogfa.com
موفق و پیروز باشید
یا حق


برادر
ساعت1:00---15 ارديبهشت 1391
سلام . پ ذی طلبگی که میگین یعنی این ؟
خسته نباشی ...
jahromzzz.blogfa.com


صادق
ساعت1:55---12 ارديبهشت 1391


صادق
ساعت19:58---2 ارديبهشت 1391
سلام
بابت این کار فرهنگیتان تبریک میگم
منتظر حضورتان هستم


علیمحمدی
ساعت21:53---1 ارديبهشت 1391
سلام
خدا مراعات ذی طلبگی را به ما هم روزی بفرمایدان شاالله
تلنگر خوبی بود.


طلبه پاسخگو
ساعت14:40---25 فروردين 1391
با سلام و عرض ادب

آیا الگوی زنان امروزی حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد؟
با اين سوال به روزم.منتظر حضور گرمتون هستم.
التماس دعا[گل]


حاجی
ساعت18:51---24 فروردين 1391
سلام دوست عزیز .ممنون که بهم سر زدی وبدون خوندن وبلاگم نظر قطعی ندادی.راستگویی شما قابل ستایشه.فرموده بودید که طولانی می نویسید کاملا حق باشماست .میترسم با خلاصه کردن پستهام حق مطلب ادا نشه.چون اکثر اونارو خلاصه کردم،ممکنه با خلاصه شدن بیشتر به مطالب لطمه بخوره.بازم ممنون از لطف شما خواهر گرامی.یاعلی مدد.موفق باشید.
http://emam-hosein.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:زی طلبگی,امام خمینی,زی طلبگی, :: 16:13 ::  نويسنده : زینب